آخرین اخبار
کد خبر: ۴۷۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
جزئیات راه های ارائه خدمات غیر حضوری صنعت برق تشریح شد:
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، علیرضا علیزاده رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این شرکت راه های ارائه خدمات غیر حضوری شرکت توزیع برق استان زنجان را شرح داد.

به گزارش شروع آنلاین به نقل از به روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجانوی با اشاره به شيوع بيماري کرونا و شرايط متفاوت امسال، تصریح کرد: در راستاي حفظ سلامت جامعه، شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان همانند تمامي شرکت هاي توزيع برق سراسر کشور در تلاش برای ايجاد بستر و زيرساخت هاي مناسب به منظور ارائه خدمات صنعت برق به شیوه غير حضوري بود.

وی ادامه داد: رسيدن به هدف صفر درصدي ارائه خدمات حضوري را در چشم انداز سال 1404 ترسيم کرده بوديم که با ايجاد زيرساخت هاي ارتباطي و فناوري اطلاعات و عقد قرارداد با شرکت هاي دانش بنيان در اين حوزه، توانستيم قبل از ورود به سال 1400 به يکي از اهداف استراتژيک چشم انداز ياد شده دست يابيم.

مهندس علیزاده خاطرنشان کرد: تمامي خدمات شرکت توزيع برق استان زنجان علاوه بر پيشخوان ها و سايت شرکت توزيع www.zedc.ir ، از طريق سامانه تلفني 1521 و سامانه موبايلي برق من، به صورت غيرحضوري ارائه داده مي شود.

وي اظهار داشت: سامانه موبايلي برق من که براي سيستم عامل هاي اندرويد و آي او اس طراحي شده و قابل دانلود از کافه بازار و سايت برق اميد www.bargh-omid.ir  است، يکي از بهترين روش هاي دسترسي به خدمات صنعت برق به صورت غيرحضوري است. و مشترکين برق استان به راحتي با استفاده از شناسه 13 رقمي قبض برق خود مي توانند از تمامی خدمات صنعت برق بهره مند شوند.

مدیرعامل تأکید کرد: این شرکت براي تمام مشترکين به ویژه افرادی که دسترسي کامل به اينترنت ندارند، با استقرار سامانه تلفني 1521، تمامي خدمات خود را به صورت تلفني در بيست و چهار ساعت شبانه روز به مردم فهيم استان ارائه مي دهد.

اين مقام مسئول اضافه کرد: مشترکين همانند گذشته، از طريق شماره نام آشناي 121 مي توانند خاموشي، حوادث و فوريت هاي برق را اعلام نمايند.اين درحاليست که تمامی خدمات از جمله اعلام خاموشی ها در اپلیکیشن برق من ارائه شده و مشترکین برق می توانند فقط از طریق دانلود آن به تمامی خدمات نظير: نمايش اطلاعات و وضعيت آخرين قبض،امکان پرداخت آني قبض، ثبت قرائت توسط مشترک (خوداظهاري)، امکان ثبت درخواست انشعاب جديد و امکان پيگيري و پرداخت هزينه انشعاب، ثبت خاموشي ها، ثبت خسارت وارده به مردم و سایر خدمات، دسترسی داشته باشند.

وی با اشاره به طرح برق اميد که طرح تخفيف 100 درصدي مخصوص مشترکين کم مصرف خانگي است، عنوان کرد: مردم فهيم استان مي توانند از سامانه موبايلي برق من براي آگاهي از وضعيت مصرف برق خود و قرارگيري در کدام گروه مصرفي ( کم مصرف، خوش مصرف و پر مصرف) مطلع و با مديريت مصرف خود از تخفيف صد درصدي مخصوص مشترکين کم مصرف بهره مند شوند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: