کد خبر: ۴۷۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
نشست خبري مديرعامل توزيع برق استان زنجان با خبرگزاري ها عنوان شد:
به گزارش روابط عمومي شرکت توزيع نيروي برق استان زنجان، عليرضا عليزاده، رئيس هيأت مديره و مديرعامل اين شرکت در نشست خبري با رسانه‌هاي استان در خصوص آغاز اجراي طرح خدمات سبز و حذف خدمات حضوري گفت: از سال گذشته ارائه خدمت به صورت دولت الکترونيک، توسط وزارت نيرو و به تبع آن شرکت توانير و تمامي شرکت هاي توزيع برق سراسر کشور کليد خورد

 

 به گزارش شروع آنلاین به نقل از روایط عمومی توزیع برق زنجان مهندی علیزاده  با اشاره به حذف قبض هاي کاغذي و تبديل آن به قبض سبز که دستاورد خدمات الکترونيک در سال گذشته بود، افزود: در اوايل سالجاري موفق  به حذف 100 درصد قبض هاي کاغذي شديم و اين خدمت، نقطه آغاز ارائه تمام خدمات صنعت برق به صورت غيرحضوري به مشترکين برق استان زنجان شد.

مهندس عليزاده تصريح کرد: طي چند ماه گذشته در کل کشور و به تبع آن در شرکت توزيع نيروي برق استان زنجان، اقدامات موثري در جهت ايجاد بستر و زيرساخت هاي مناسب براي ارائه خدمات غير حضوري 100 درصدي صنعت برق انجام شده است.

مديرعامل با تاکيد بر اهميت ارائه خدمات غير حضوري صنعت برق بيان کرد:  با توجه به شيوع بيماري کرونا و شرايط متفاوت امسال،در راستاي حفظ سلامت جامعه، تمامي شرکت هاي توزيع برق سراسر کشور مصمم به تسريع در ايجاد بستر و زيرساخت هاي قوي به منظور تبديل ارائه خدمات صنعت برق از حالت حضوري به غير حضوري بودند. و با تلاش هاي شبانه روزي پرسنل شرکت هاي توزيع، درحال حاضر با افتخار مدعي ارائه صددرصدي خدمات صنعت برق به صورت غيرحضوري به شهروندان هستيم.

وي خاطرنشان کرد: تمامي خدمات شرکت توزيع برق استان زنجان علاوه بر پيشخوان ها و سايت شرکت توزيع www.zedc.ir ، از طريق سامانه تلفني 1521 و سامانه موبايلي برق من، به صورت غيرحضوري ارائه داده مي شود.

وي اظهار داشت: سامانه موبايلي برق من که براي سيستم عامل هاي اندرويد و آي او اس طراحي شده و قابل دانلود از کافه بازار و سايت برق اميد www.bargh-omid.ir  است، يکي از بهترين روش هاي دسترسي به خدمات صنعت برق به صورت غيرحضوري است. و مشترکين برق استان به راحتي با استفاده از شناسه 13 رقمي قبض برق خود مي توانند از خدماتي نظير: نمايش اطلاعات و وضعيت آخرين قبض،امکان پرداخت آني قبض، ثبت قرائت توسط مشترک (خوداظهاري)، امکان ثبت درخواست انشعاب جديد و امکان پيگيري و پرداخت هزينه انشعاب، ثبت خاموشي ها، ثبت خسارت وارده به مردم و ساير خدمات صنعت برق بهره مند شوند.

مديرعامل شرکت توزيع نيروي برق استان تاکيد کرد: به دليل افزايش واگيري بيماري کرونا، تمامي خدمات فقط به صورت غير حضوري ارائه مي شود و از ابتداي آذر ماه پاسخگويي و ارائه خدمات به صورت حضوري متوقف خواهد شد.

مهندس نثار معاونت فروش و خدمات مشترکين اين شرکت با اشاره به طرح برق اميد که طرح تخفيف 100 درصدي مخصوص مشترکين کم مصرف خانگي است، عنوان کرد: مردم فهيم استان مي توانند از سامانه موبايلي برق من براي آگاهي از وضعيت مصرف برق خود و قرارگيري در کدام گروه مصرفي ( کم مصرف، خوش مصرف و پر مصرف) مطلع و با مديريت مصرف خود از تخفيف صد درصدي مخصوص مشترکين کم مصرف بهره مند شوند.

وي ادامه داد: شرکت توزيع برق استان زنجان براي بخشي از مشترکين که دسترسي کامل به اينترنت ندارند، با استقرار سامانه تلفني 1521، تمامي خدمات خود را به صورت تلفني در بيست و چهار ساعت شبانه روز به مشترکين استان ارائه مي دهد.

اين مقام مسئول اضافه کرد: مشترکين همانند گذشته، از طريق شماره نام آشناي 121 مي توانند خاموشي، حوادث و فوريت هاي برق را اعلام نمايند.اين درحاليست که در اپليکيشن برق من حتي بدون تماس با شماره 121 مي توانيد ثبت خاموشي، حادثه يا پيگيري موارد درخواستي را انجام دهيد.

در پايان اين نشست مهندس عليزاده و مهندس نثار  پاسخگوي سوالات خبرنگاران در خصوص طرح برق اميد، سامانه موبايلي برق من، ارائه صد درصدي خدمات به صورت غيرحضوري و  توقف ارائه خدمات حضوري شرکت توزيع برق استان زنجان از اول آذرماه سالجاري بودند.

گفتني است مشترکين برق استان به منظور ثبت نظرات، انتقادات و پيشنهادات خود مي توانند از طريق  شماره گيري با شماره 024-33466200 و يا ارسال پيامک به شماره 300099000195 اقدام نمايندوي با اشاره به حذف قبض هاي کاغذي و تبديل آن به قبض سبز که دستاورد خدمات الکترونيک در سال گذشته بود، افزود: در اوايل سالجاري موفق  به حذف 100 درصد قبض هاي کاغذي شديم و اين خدمت، نقطه آغاز ارائه تمام خدمات صنعت برق به صورت غيرحضوري به مشترکين برق استان زنجان شد.

مهندس عليزاده تصريح کرد: طي چند ماه گذشته در کل کشور و به تبع آن در شرکت توزيع نيروي برق استان زنجان، اقدامات موثري در جهت ايجاد بستر و زيرساخت هاي مناسب براي ارائه خدمات غير حضوري 100 درصدي صنعت برق انجام شده است.

مديرعامل با تاکيد بر اهميت ارائه خدمات غير حضوري صنعت برق بيان کرد:  با توجه به شيوع بيماري کرونا و شرايط متفاوت امسال،در راستاي حفظ سلامت جامعه، تمامي شرکت هاي توزيع برق سراسر کشور مصمم به تسريع در ايجاد بستر و زيرساخت هاي قوي به منظور تبديل ارائه خدمات صنعت برق از حالت حضوري به غير حضوري بودند. و با تلاش هاي شبانه روزي پرسنل شرکت هاي توزيع، درحال حاضر با افتخار مدعي ارائه صددرصدي خدمات صنعت برق به صورت غيرحضوري به شهروندان هستيم.

وي خاطرنشان کرد: تمامي خدمات شرکت توزيع برق استان زنجان علاوه بر پيشخوان ها و سايت شرکت توزيع www.zedc.ir ، از طريق سامانه تلفني 1521 و سامانه موبايلي برق من، به صورت غيرحضوري ارائه داده مي شود.

وي اظهار داشت: سامانه موبايلي برق من که براي سيستم عامل هاي اندرويد و آي او اس طراحي شده و قابل دانلود از کافه بازار و سايت برق اميد www.bargh-omid.ir  است، يکي از بهترين روش هاي دسترسي به خدمات صنعت برق به صورت غيرحضوري است. و مشترکين برق استان به راحتي با استفاده از شناسه 13 رقمي قبض برق خود مي توانند از خدماتي نظير: نمايش اطلاعات و وضعيت آخرين قبض،امکان پرداخت آني قبض، ثبت قرائت توسط مشترک (خوداظهاري)، امکان ثبت درخواست انشعاب جديد و امکان پيگيري و پرداخت هزينه انشعاب، ثبت خاموشي ها، ثبت خسارت وارده به مردم و ساير خدمات صنعت برق بهره مند شوند.

مديرعامل شرکت توزيع نيروي برق استان تاکيد کرد: به دليل افزايش واگيري بيماري کرونا، تمامي خدمات فقط به صورت غير حضوري ارائه مي شود و از ابتداي آذر ماه پاسخگويي و ارائه خدمات به صورت حضوري متوقف خواهد شد.

مهندس نثار معاونت فروش و خدمات مشترکين اين شرکت با اشاره به طرح برق اميد که طرح تخفيف 100 درصدي مخصوص مشترکين کم مصرف خانگي است، عنوان کرد: مردم فهيم استان مي توانند از سامانه موبايلي برق من براي آگاهي از وضعيت مصرف برق خود و قرارگيري در کدام گروه مصرفي ( کم مصرف، خوش مصرف و پر مصرف) مطلع و با مديريت مصرف خود از تخفيف صد درصدي مخصوص مشترکين کم مصرف بهره مند شوند.

وي ادامه داد: شرکت توزيع برق استان زنجان براي بخشي از مشترکين که دسترسي کامل به اينترنت ندارند، با استقرار سامانه تلفني 1521، تمامي خدمات خود را به صورت تلفني در بيست و چهار ساعت شبانه روز به مشترکين استان ارائه مي دهد.

اين مقام مسئول اضافه کرد: مشترکين همانند گذشته، از طريق شماره نام آشناي 121 مي توانند خاموشي، حوادث و فوريت هاي برق را اعلام نمايند.اين درحاليست که در اپليکيشن برق من حتي بدون تماس با شماره 121 مي توانيد ثبت خاموشي، حادثه يا پيگيري موارد درخواستي را انجام دهيد.

در پايان اين نشست مهندس عليزاده و مهندس نثار  پاسخگوي سوالات خبرنگاران در خصوص طرح برق اميد، سامانه موبايلي برق من، ارائه صد درصدي خدمات به صورت غيرحضوري و  توقف ارائه خدمات حضوري شرکت توزيع برق استان زنجان از اول آذرماه سالجاري بودند.

گفتني است مشترکين برق استان به منظور ثبت نظرات، انتقادات و پيشنهادات خود مي توانند از طريق  شماره گيري با شماره 024-33466200 و يا ارسال پيامک به شماره 300099000195 اقدام نمايند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: