آخرین اخبار
کد خبر: ۴۶۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
عملکرد بانک توسعه تعاون بیش از ظرفیت یک بانک توسعه‌ای استعملکرد بانک توسعه تعاون در عرصه خدمات‌رسانی به مشتریان بخش تعاون و بخش خصوصی بیش از ظرفیت یک بانک توسعه‌ای و تخصصی دولتی است.
سعید معادی معاونت امور استان‌ها و بازاریابی بانک توسعه تعاون که صبح امروز در قالب سفر یک‌روزه به‌اتفاق احمد محمدی مدیر امور شعب و استان‌ها و محمد اسماعیل امیری رئیس اداره کل بازاریابی به استان سمنان سفرکرده بود در جمع روسای شعب این استان با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: کمبود سرمایه بانک توسعه تعاون طی مدت فعالیت قریب به یازده سال همواره یکی از چالش‌های جدی و مهم در پیش روی این بانک بوده است ولیکن این موضوع مانع از رشد کمی و کیفی عملکرد بانک در شاخص‌های مختلف نشده است.
وی در همین رابطه افزود: رشد قابل‌قبول منابع و مصارف بانک و افزایش توان تسهیلات دهی بانک در قالب پرداخت تسهیلات خرد و مرابحه عمومی تا تسهیلات اعتباری به شرکت‌های متوسط و بزرگ و عاملیت طرح‌های ملی بیانگر این موضوع است.
معادی تلاش مستمر و هدفمند همکاران در سطح استان‌ها و شعب را قابل‌قبول و استمرار این مهم را با رویکرد و کارکرد ارتقاء کمی و کیفی خدمات و محصولات بانک یک ضرورت دانست.
وی رضایتمندی مشتریان و جامعه هدف را یک اصل انکارناپذیر در هر کسب‌وکار قلمداد کرد و دراین‌باره گفت : اقدامات و خدماتی که مبتنی بر انتظار مشتریان و کیفیت تنظیم و ارائه نگردد و رضایتمندی را با خود به دنبال نداشته باشد فاقد ارزش و رعایت اصل مشتری مداری است.
معاونت استان‌ها و بازاریابی بانک توسعه تعاون با تأکید بر اینکه مشتریان و مردم در مواجهه با خدمات و اقدامات هر کسب‌وکار بر اساس ادراک و تحلیل هوشمندانه واکنش‌های مختلف از خود بروز می‌دهند اظهار داشت : کنش و رفتار کارکنان هر واحد اجرایی و خدمات‌رسانی در بانک باید به‌گونه‌ای عمل کند که بواسطه رفتار و خدمات کیفی آنان زمینه اعتماد بین بانک و مشتریان شکل‌گرفته ‌ و تقویت این اعتماد منجر به ادامه و استمرار این ارتباط گردد.
وی توسعه ذهنی و عینی کارکنان و تلاش در آموزش‌های کاربردی ، مهارت‌آموزی و بهبود و به‌کارگیری اخلاق و رفتار عمومی و حرفه‌ای را لازمه و مقدمه یک سازمان پویا در جهت کیفی سازی خدمات و مشتری مداری دانست و دراین‌باره گفت : انتظار می‌رود کارکنان این را باور داشته باشند که موفقیت یک سازمان و رشد و اعتلا آن درگرو سرمایه انسانی کارآمد و مؤثر می‌باشد.
وی عملکرد بانک توسعه تعاون استان سمنان را مثبت دانست.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: