آخرین اخبار
کد خبر: ۴۶۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی ایران تاکید کرد:
مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران ایران گفت: در شرایط حاضر اقتصادی کشور باید به ظرفیت های بازاریابی و توسعه مبادلات تجاری صنعت نمایشگاهی کشور توجه بیشتری شود.
دکتر بهمن حسین زاده در حاشیه آغاز بکار بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان افزود: برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان و آسانسور موجبات رونق و شکوفایی این صنعت و فرصتی برای تکامل ایده ها و نوآوری در این صنعت مدرن است. 
وی اضافه کرد: با رقابتی شدن این صنعت و بالا رفتن استاندارد های کیفی ، تنوع محصولات داخلی رو به افزایش می رود و با تکیه بر فناوری های جدید و حمایت از فنآوران ساختمانی و  استارت آپ ها این حلقه تکمیل تر می شود.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران تصریح کرد : با توانمندسازی ، نوسازی و توسعه دانش فنی می توان به اهداف مهم تری در حوزه صنعت ساختمان دست یافت و وزارت صنعت ، معدن و تجارت از هیچ اقدامی برای حمایت از تولید کنندگان داخلی و داخلی سازی صنعت ساختمان و آسانسور دریغ نخواهد کرد.
حسین زاده تاکید کرد : صنعت نمایشگاهی در زنجیره تولید تا مصرف و توسعه صادرات نقش کاتالیزور دارد و با توجه به ظرفیت عظیم صنعت ساختمان برای معرفی دستاوردهای خود به سایر کشورها به ویژه کشورهای همسایه ، توجه به رونق نمایشگاهی این صنعت دارای اهمیت فراوانی است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: