آخرین اخبار
کد خبر: ۴۲۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
افزایش ۲۰ درصدی فروش برنج داخلی در میادین تره بار؛
فروش برنج داخلی در میادین میوه و تره بار با توجه به ارتقای کیفیت آن در میادین میوه و تره بار و استقبال شهروندان از این محصول، ۲۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش شروع آنلاین، با توجه به اجرای طرح ساماندهی عرضه برنج داخلی در میادین میوه و تره بار و نمونه‌گیری و انجام آزمون‌های تخصصی بر روی انواع برنج تولید داخل با همکاری موسسات معتبر تحقیقاتی برنج، بهره‌برداران غرفه‌های میادین میوه و تره بار ملزم به تامین محصول برنج از تولیدکنندگان و تامین‌کنندگانی شدند که محصول آنها از استانداردها و شرایط کیفی لازم برخوردار می‌باشند.

بر این اساس، نتایج آخرین آزمون نمونه‌برداری از برنج داخلی عرضه شده در میادین میوه و تره بار، نشان‌دهنده خلوص بالای ۹۵ درصدی این محصول در مراکز مذکور است که این مهم، باعث اعتماد بیشتر شهروندان و افزایش ۲۰ درصدی استقبال آنها برای تهیه برنج داخلی از میادین میوه و تره بار شده است.

براساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ در حال حاضر قیمت انواع برنج داخلی در میادین میوه و تره بار به طور متوسط ۲۰ هزار و ۲۵۰ تومان است در صورتی که میانگین قیمت این محصول در سطح شهر ۲۳ هزار و ۷۵۰ تومان است و به طور متوسط قیمت برنج داخلی در میادین میوه و تره بار ۳۵۰۰ تومان و به عبارتی، ۱۵ درصد ارزان‌تر از میانگین قیمت این محصول در سطح شهر است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: