آخرین اخبار
کد خبر: ۳۹۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
دومین جلسه شورای اداری واحدهای اجرایی تامین اجتماعی استان کرمان در سال ۹۸ برگزار شد.

به گزارش شروع آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی حسینی مدیر کل تامین اجتماعی کرمان در این جلسه رضایت مندی مراجعین را اولویت اول این سازمان دانست و افزود: عدم آگاهی کافی کارکنان به مقررات باعث ایجاد نارضایتی در بین مراجعان می شود.

حسینی با بیان این مطلب که هدف از برگزاری این جلسات تبادل نظر در خصوص اقدامات سال 97 و  98 است، افزود: وصول مطالبات و تحقق منابع درآمدی سازمان تامین اجتماعی یک امر مهم و حیاتی جهت پرداخت تعهدات بلند مدت سازمان به مستمری بگیران است.

وی همچنین با اشاره به اینکه اداره کل تامین اجتماعی استان کرمان در سال گذشته در زمینه وصول حق بیمه 16درصد افزایش داشته است و موفق به کسب رتبه برتر(رتبه اول) در کشور شده است، گفت: با طرح خدمات غیرحضوری، سازمان تامین اجتماعی در حال گذار شتابان به سمت و سوی سرویس های غیرحضوری و استفاده از خدمات IT و فناوری اطلاعات جهت سهولت انجام کار برای بیمه شدگان است وباید ترتیبی اتخاذ شود که اطلاع رسانی لازم  در این خصوص صورت پذیرد.

حسینی با اشاره به اینکه در این طرح بیش از 60 از خدمات سازمان تامین اجتماعی به صورت غیرحضوری قابل ارائه است، تصریح کرد:در همین راستا طرح پرونده الکترونیک از پنجم خرداد در استان کرمان در 26 واحد اجرایی به طور همزمان کلید خورده است که انجام طرح مذکور با دقت و وسواس زیاد و با استفاده از تمام ظرفیت شعب در حال انجام است.

وی بیان کرد:همکاران استان دارای فکر ،اندیشه ،خلاقیت هستند و لازم است با ایجاد یک محیط کاری با نشاط برای آنان باعث بارش افکار و بروز نوآوری ها در اصلاح فرایندهای کاری شویم.



برچسب ها: شروع
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: