کد خبر: ۳۴۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
استارت‌آپ «آوانس» که با سرمایه گذاری بیمه آرمان در حوزه فروش آنلاین بیمه UBI (بیمه مبتنی بر کاربر) فعالیت خود را آغاز کرده، یکی از ۶ استارت‌آپ رونمایی شده در بیست و پنجمین همایش ملی بیمه و توسعه بود.
استارت‌آپ «آوانس» که با سرمایه گذاری بیمه آرمان در حوزه فروش آنلاین بیمه UBI (بیمه مبتنی بر کاربر) فعالیت خود را آغاز کرده، یکی از ۶ استارت‌آپ رونمایی شده در بیست و پنجمین همایش ملی بیمه و توسعه بود.
فهیمه قهاری، مدیرعامل استارت‌آپ آوانس با یادآوری اینکه ۸۵ درصد خودروهای کشور بیمه بدنه ندارند، درباره خدماتی که این کسب‌وکار نوپا در زمینه حل این معضل ارایه کرده، اعلام کرد: در تمام دنیا این مشکل را با بیمه نامه شخصی‌سازی شده بر اساس شخصیت فرد یا مصرف فرد حل می کنند و سامانه آوانس نیز بیمه نامه‌های زمانی و جاده‌ای را به فروش می‌رساند.
قهاری در زمینه سایر سرویس‌های آوانس گفت: پلتفرم آنالیز رفتار راننده را نیز برای تشخیص میزان ریسک آنها هنگام رانندگی طراحی کرده‌ایم.
وی افزود از این اطلاعات برای مدیریت ریسک شرکت‌های بیمه و تشویق راننده‌ها برای استفاده از تخفیف‌های بیمه‌ای می‌توان استفاده کرد تا تلفات رانندگی کاهش پیدا کند. این استارت‌آپ حوزه فناوری بیمه در حال‌حاضر برای صدور بیمه نامه‌ها از تعرفه‌هایی که بیمه «آرمان» ارائه کرده استفاده می‌کند.
گفتنی است از ۱۴ استارت‌آپ ارسالی به پژوهشکده بیمه، تنها ۶ استارت‌آپ اینشورتک که فناوری جدیدی در این حوزه هستند، معرفی شدند.

برچسب ها: بیمه آرمان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: